ΕΝΟΤΗΤΑ 2: Ρώτα το νερό τι τρέχει...
Η Ενότητα 2 έχει ως βασικό άξονα το νερό. Σε αυτή την Ενότητα η οποία θα προσεγγιστεί διαθεματικά σε συνδυασμό με τη Γεωγραφία, την Επιστήμη και τα Μαθηματικά στοχεύουμε ώστε τα τεταρτάκια μας:
1. Να μάθουν τον Κύκλο του Νερού και τις διάφορες μορφές με τις οποίες το συναντούμε στη φύση.
2. Να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους με λέξεις που έχουν άμεση σχέση με το νερό.
3. Να κατανοήσουν ότι ένα ποίημα μπορεί να είναι γραμμένο σε ελεύθερο στίχο και να μην έχει ομοιοκαταληξία.
4. Να μάθουν τι είναι η παρομοίωση και το ρόλο που αυτή επιτελεί στον προφορικό και το γραπτό μας λόγο.
5. Να κατανοήσουν τη σημασία του νερού στη ζωή μας.
6. Να αναγνωρίσουν τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν ένα κείμενο ως παραμύθι.
7. Να εντοπίζουν τα δομικά στοιχεία ενός συγκεκριμένου παραμυθιού. (Πού, Πώς, Πότε, Γιατί; )
8. Να εντοπίζουν σύνθετες λέξεις μέσα στο κείμενο.
9. Να κατανοήσουν το σκοπό που ο συγγραφέας έγραψε το παραμύθι.
Και όσον αφορά τη Γραμματική:
1. Να αναγνωρίζουν το Κατηγορούμενο σς μια πρόταση και να το διακρίνουν από το Αντικείμενο.
2. Να γνωρίζουν τη διαφορετική σημασία των ρημάτων ωφελώ και οφείλω.
3. Να μεταφέρουν 1 πρόταση ή 1 ολόκληρη παράγραφο από τον Ενεστώτα στον Παρατατικό και αντίστροφα.
Η Ενότητα 2 έχει ως βασικό άξονα το νερό. Σε αυτή την Ενότητα η οποία θα προσεγγιστεί διαθεματικά σε συνδυασμό με τη Γεωγραφία, την Επιστήμη και τα Μαθηματικά στοχεύουμε ώστε τα τεταρτάκια μας:
1. Να μάθουν τον Κύκλο του Νερού και τις διάφορες μορφές με τις οποίες το συναντούμε στη φύση.
2. Να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους με λέξεις που έχουν άμεση σχέση με το νερό.
3. Να κατανοήσουν ότι ένα ποίημα μπορεί να είναι γραμμένο σε ελεύθερο στίχο και να μην έχει ομοιοκαταληξία.
4. Να μάθουν τι είναι η παρομοίωση και το ρόλο που αυτή επιτελεί στον προφορικό και το γραπτό μας λόγο.
5. Να κατανοήσουν τη σημασία του νερού στη ζωή μας.
6. Να αναγνωρίσουν τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν ένα κείμενο ως παραμύθι.
7. Να εντοπίζουν τα δομικά στοιχεία ενός συγκεκριμένου παραμυθιού. (Πού, Πώς, Πότε, Γιατί; )
8. Να εντοπίζουν σύνθετες λέξεις μέσα στο κείμενο.
9. Να κατανοήσουν το σκοπό που ο συγγραφέας έγραψε το παραμύθι.
Και όσον αφορά τη Γραμματική:
1. Να αναγνωρίζουν το Κατηγορούμενο σς μια πρόταση και να το διακρίνουν από το Αντικείμενο.
2. Να γνωρίζουν τη διαφορετική σημασία των ρημάτων ωφελώ και οφείλω.
3. Να μεταφέρουν 1 πρόταση ή 1 ολόκληρη παράγραφο από τον Ενεστώτα στον Παρατατικό και αντίστροφα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου